Klantenportaal

Via het klantenportaal kunt u uw documenten inleveren. 

Algemeen

Voor een veilige (AVG proof) en efficiënte communicatie is het wenselijk om zoveel mogelijk gebruik te maken van de klantenportaal. Ieder heeft toegang tot het klantenportaal van zijn/haar entiteiten. 
Per vennoot worden de bestanden gedeeld. Wederzijds kan men bestanden uploaden.

 

Eenmalig account activering

Eenmalig krijgt men een systeemuitnodiging om in te loggen en een wachtwoord aan te maken.

 

Inloggen in klantenportaal

https://nl.casewarecloud.com/coster 
Inlognaam is emailadres.
Wachtwoord heeft men zelf aangemaakt. In het geval dat dit vergeten is, kan dit bij het inloggen worden aangegeven en wordt er per mail een nieuw wachtwoord aangereikt (inloggen door het doorklikken op een notificatie mail is ook mogelijk).

 

Menu

Links boven staan 3 streepjes, dit is het (hamburger)menu).

Bestanden

Klik op bestanden en vervolgens op een relevante submap.
Bestanden worden langdurig opgeslagen (alleen bestanden van beperkt belang die in de map tijdelijk zijn gezet, worden na enige tijd gewist). Bestanden kunnen dus ook veel later worden ingezien en gedownload. Wederzijds kunnen bestanden worden ge-upload.
Indien u een bestand (al dan niet als bijlage bij een bericht) wilt openen adviseer ik u eerst te klikken op downloaden en dan op het gedownloade bestand te klikken dan wordt het gebruik van excel, word e.d. niet beperkt door uw persoonlijke instellingen. 

 

Activiteiten

Activiteiten gebruikt men als er actie vereist is of het wenselijk is dat de betrokkene er actief kennis van neemt. De betrokkene, ontvangt een notificatie per mail waarop hij door kan klikken. Door gebruik te maken van de “paperclip” kan men een bestand bij het bericht slepen (indien nieuw) of selecteren (indien het bestand al in de portaal aanwezig is). 

Neem contact op

Coster Accountants
Gein Noord 64
1391 HW  ABCOUDE

0294-750 600
info@costerabcoude.nl